Fizjoterapia w służbie pacjenta

Każdy wie, kiedy stosuje się fizjoterapię i kiedy może być pomocna. Dzięki osteopatii i terapii manualnej, osoba w każdym wieku może poradzić sobie z różnymi schorzeniami wpływającymi na kości, stawy i tkanki miękkie, takie jak ból pleców, ból szyi, ból ramion i urazy sportowe. To także zabiegi rehabilitacyjne Kraków, wpływające na mózg oraz układ nerwowy. Masaże medyczne, Kraków, to łagodzenie objawów związanych z problemami z poruszaniem się, a wynikające z udaru, stwardnienia rozsianego (SM) lub choroby Parkinsona.

Zadbaj o kluczowe układy z fizjoterapeutą

Fizjoterapia ma zbawienny wpływ na układ serce i krążenie – np. rehabilitację po zawale serca. Zabiegi rehabilitacyjne, Kraków, obejmują również układ oddechowy, czyli płuca. Jest pomocna w przewlekłej chorobie obturacyjnej płuc (POChP) i mukowiscydozie. Fizjoterapia może poprawić Twoją aktywność fizyczną, jednocześnie zapobiegając dalszemu pogłębieniu choroby.

Doradztwo fizjoterapeuty

Fizjoterapeuci mogą udzielić ogólnych porad dotyczących rzeczy, które mogą wpływać na Twoje codzienne życie, takich jak postawa i prawidłowe techniki podnoszenia lub noszenia, aby zapobiec urazom. To bardzo ważne, żeby oprócz terapii otrzymać również profesjonalne wskazówki, jak zadbać o zdrowie i sprawność fizyczną. Dobre poznanie pacjenta umożliwia lepsze dobranie ćwiczeń, aby poprawić ogólny stan zdrowia i mobilność oraz wzmocnić określone części ciała. To także praca nad zwiększeniem poczucia własnej wartości.